24 Kasım 2016 Perşembe

OLGUN BALDIZIM GÜLER......................

SELAMLAR......yAŞADIĞIM gerçek bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben Yılmaz 34 yaşındayım Ankarada yaşıyorum.Anlatacağım olay bu yaz başımdan geçti.Baldızım Güler ile aynı binada oturuyorum.Yaz ayları olduğu için eşim köye anne babasının yanına tatile gitmişti.Evde tek kalıyordum.Çalışmadığım birgün sabah baldızım Güler evine kahvaltıya davet etti beni.Bu arada baldızım Güler 48 yaşlarında olgun vede dolgun aynı zamanda dul bi hatun.Bende kalktım ve evine çıktım kapıda karşıladı beni üzerinde siyah dar sıfır kollu bi bady altında daracık bi tayt ve başında yemenisiyle karşıladı beni.İçeri girer girmez oğlunu sordum arkadaşlarıyla gezmeye gittiğini söyledi Güler.Mutfağa geçtik fakat taytının arasından fışkıran amcığı dikkatimi cezbetti fena tahrik olmaya başladım.Yarrağım eşofmanı zorlamaya başladı.Kahvaltı bitti birer sigara yakıp muhabbete başladık.Muhabbet muhabbeti açtı bende kabaran yarrağımı gizlemek için kıvranıyordum fakat Güler olanın farkındaydı.Sonunda muhabbet karı kıza ve sexe dayandı yaramazlık yapmıyosun değilmi dedi birdenbende yok falan dedim.Ama kalçaları taytın içinde kabarmış amı beni çıldırttı resmen gözümü alamıyordum.Birden çay bardağımı alırken eli sertleşen yarrağıma çarptı o an o da afalladı sersemleşti.Muhabbeti sexde sabitlemişken elini eşofmanıma attı sertleşen yarrağımı birden kavradı nefes alışları sıklaşmaya başladı yeter artık dayanamıyorum bende bi kadınım benimde ihtiyaçlarım var deyiverdi.Ben hemen fırsatçılk yaptım ve dudaklarına yumuldum.Güler de boş durmayıp elini eşofmanınımın içine atıverdi.Ok yaydan çıkmıştı artık.Hem dudaklarını somuruyor hemde taytının üzerinden amını okşamaya başlamıştım.Güler birden ayağa kalktı elimden tutup beni yatak odasına resmen sürükledi.Eşofmanımı sıyırdı bi çırpıda tişörtümüde üstümden attı boxerımıda çıkarınca yarrağım kocaman sallanmaya başladı eliyle kavrayıp sıvazlamaya başladı.Beni yatağa atıp hemen bady ile taytını sıyırıp attı don ve sütyenle üzerime atladı resmen.tekrar öpüşmeye başaldık Güler eliyle sikimi sıkıyor ve sıvazlayıyordu.hemen Güleri altıma alıp donunu sıyırdim kaynmak gibi amını dilimle ezmeye ve yalamaya başladım.Güler artık zıvanadan çıkmış hırlamaya ve inlemeye,yatakta debelenmeye başlamıştı.Yalvarıyordu sik artık beni diye.Hemen önümde domaltıp sulanmış yarrrağımla amcığına fırça yapmaya başladım.Güler yeter artık kurbanın olayım sok içime diye yalvarıyordu.Birden yarrağımı kökledim Gülerimin amcığına.Güler inlemeye başlamıştı ohhhhhh soookkkk hadiiiii geçirrrrr aşkımmmmmm kocam oldun artık hadiiiiiii derken hırlayarak boşaldı resmen.Ben iyi tempo tutmuş Gülerimin yarrağa hasret amcığını şakkkk şakkkkk sesler içinde sikiyordum derken Güler bi daha patladı titreyerek.Ben hemen yarrağımı çektim sırt üstü yatağa uzandım Gülerime gel aşkım kucağıma dedim ve üstüme oturttum.Gülerimin iri memelerini ağzıma alıp dişliyor hemde hoyratça üzerimde hoplatarak sikiyordum ki Güler inleyerek bidaha boşaldı.Hemen Gülerimi sırt üstü yatırıp amına öylece abandım yarrağımı amına kökledim.artık bende dayanamıyordum geliyordum aşkım içine boşalıcam dedim.Gülerim sıcak döllerini içime akıt aşkım ohhhhhhhh derken kasıla kasıla amına boşaldım.O gün Gülerimle bi kere daha beraber olduk.Şimdilerde ise fırsat oldukça biraraya gelip delice sikişiyoruz.....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder