7 Mayıs 2014 Çarşamba

Giyinme Servisi hikayesi okunuyor.

Merhaba ben Selim yada Eda . Yıllardır kadın gibi giyinmeyi seven bir crossdreserim. Bu zevkimi evde dötr duvar arasında yapmaktan zamanla sıkılmıştm. Artık ortalıkda sokaklarda caddelede barlarda kadın gibi giyinmek ve dolaşmak istiyordum. Bunu yaşadığım küçük anadolu ilinde yapmak imkansız ve tehlikeliydi. Küçük bir şehirdi, herkes nerdeyse birbirini tanıyordu. Nasıl yapsam diye düşünürken birgün nette o ilanı gördüm. Bir ilan sitesinde Kadın gibi giyinin, özgürce dolaşın, fantazilerinizi ertelemeyin hemde bayan güvencesinde diyordu. Yazan adrese mayil atıp beklemeye başladım. Gelen mailde bana bir mesene adresi verilmişti oradan semra ile sohbete başladık. Benden kendimi tanıtmamı istemişti. Müsait bir gece giyinip süslenin camde kendimi ona gösterdim. Samimiyetimi inanmış olacakki oda kamerasını açtı. Gerçekten karşımda bir bayan vardı. Uzun süre konuştuk. Bana şartları ve ücreti anlattı. Kendisine az bir miktar depozito gönderdim. Bir hafta sonu için anlaştık. Ver elini istanbul deyip, bavuluma eşyalarımı koyup arabamla istanbula gittim. Cumartesi öğlenden sonra Semranın evine geldim. Kamerada gördüğüm gibiydi. 38 yaşında esmer güzeli. Oturup kahve içerken birkaç saat sohbet ettik. Bende biraz çekingenlik olsada onun muhabbeti, samimiyeti beni rahatlattı. Anlaştığımız paranın yarısını kendisine takdim ettim. Semra artık başlayalım deyip beni banyoya götürdü. Soyunmamı istedi. Gelmeden önce kıllarımı almıştım. Semra birkaç yer olmamış deyip oralarıda temizlememi istedi. Hem temizlenip hemde duş alıp yanına gittim. Bavulumu açtık. Semra önce iç taraf deyip, bavulumdan kırmızı bir tanga, sütyen, çamaşır ve jartiyer takımını seçip bana verdi. Bunları giymeden önce ojelerini halletmeliyiz deyip içerden kırmızı bir oje getirdi. Ayaklarıma ve ellerime bir güzel sürdü. Ojelerim kuruyunca iç çamaşırlarımı giydim. Şimdi dedi biraz güzelleşelim deyip beni yatak odasındaki makyaj masasına götürdü. Hayatımda ilk defa bir kadın bana makyaj yapacaktı. Makyaj masasının üstü çeşit çeşit malzeme ile doluydu. Rujlar ojeler allıklar fondötönler pudralar fırçalar .... Yüzüme fondoten sürürek makyaja başladı. Makyaj bitip siyah peruğumu taktığında kendimi tanıyamadım. Yıllarca yaptığım makyajların hepsinden güzeldi. Bavulumdan seçtiği siyah gece elbisesinide ve kısa botlarımı giyince kendimi tanımakta güçlük çektim.Semra fotoğraf istermisin deyince ne duruyorsun dedim. Kendi makinamı ona verdim. Güzel pozlarımı çekti. Saat on olmuştu . Semra bende hazırlanayıp çıkalım dedi bekledim. Semra hazır olunca taksi çağırdı. Taksiyi camdan görünce aşağı indik. İlk defa sokağa giyinik çıkacaktım.Kalbim duracak gibiydi. Semra gideceğimiz yeri söyledi. Taksimde biryerdi. Gideceğimiz yere yakın bir yerde taksiden indik. Semra elimden tutup sakin ol şekerim diye bana moral veriyordu. Birkaç yüz metre yürüdükten sonra bir cafe restoran gibi bir yere girip bir masaya oturduk. Gelen garsona siparişleri verdik. Önce içkilerimiz gelmişti. Ben rakıyı tek seferde içince Semra şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Heyecanımı bastırmak için en iyisi buydu. Yemek yerken herkesin bana baktığını beni izlediğini düşünüyordum. Müthiş bir duyguydu. İçkininde etkisiyle biraz rahatlamıştım. Bacak bacak üstüne atıp, elbisemi biraz sıyırıp frikikler veriyordum. Garson tatlılarımızı getirdiğinde beni yakalmıştı. Gözlerini bir süre ayıramadı olsun varsın ben uçuyordum. Yemeğimiz bittiğinde saat 12 yi geçiyordu. Semra önce bir bara gidip birşeyler içelim zaman geçsin dedi. Peki dedim bir binanın 2.katındaki bir bara gittik. Ortalık çok kalabalık değildi. Kadınlı erkekli gruplar vardı. Birer içki alıp sohbet ettik. Bardan çıkmadan önce semra ile kadınlar tuvaletine gittim. İlkdefa kadınlar tuvaletine hemde bayan gibi giriyordum. Semra orda makyajımı tazeledi. Saat 2 gibi ordan çıkıp bir gay bara gittik. İçerisi ağzına kadar dolu idi. Zar zor bara ulaşıp içkilerimizi aldık. Oranın önünde etrafıma bakıyordum elimlede semrayı tutuyordum. Genelde orta yaşlı , iri yarı tipler vardı. Kimisi dans ediyor kimisi öpüşüyordu. Bir süre sonra yanımıza orta 50-55 yaşlarında birisi geldi. Selam verdi. Bende selam verdim. Muhabbete başladık. Semra ise bir arkadaşı ile konuşuyordu. İsmi Semihdi. Detaylarını sonra anlatırım. Semihle dans etmek için bizde kalabalığa karıştık. Kadın gibiydim erkeğimle pistte dans ediyordum. Saat 5 de barın kapanacağını semra söylediğinde biz semihle öpüşüyorduk. Bardan üçümüz beraber çıkıp taksi ile semranın evine gittik. Semra durumu anladığından bizi yatak odasına doğru gönderdi. Yatak odasında girince semihe yatağa uzandı. Saatlerdir onun sikini yalamak için yanıp tutuşuyordum. Fermuarını çözüp elime aldım. Tam istediğim gibiydi. Uzun ve ince. Önce başını hafifçe öpmeye başladım. Öperek aşağılara inip hepsini ağzıma aldım. Bir süre yalamaya devam ettim ben yaladıkça sertleşiyordu. sonra ayağa kalktım semihin yardımı ile elbisemi çıkardım. Bavulumdan kayganlaştırıcıyı alıp deliğime bol bol sürdüm. İstiyordum. Üstümde Kırmızı jartiyer takımım sütyenim takma gögüslerim peruğum ve makyajım .. semihde üstündekileri çıkardı yatağa geçip semihin üstüne yatıp öpüşmeye başladık. Öpüşürken semih ustaca elleri ile kalçalarımı bacaklarımı popomu okşuyordu. Dayanacak halim kalmamıştı. Semihin üstünden çekilip yatakda köpekleme pozisyonu aldım. Semihde arkama geçip yavaş yavaş içime girmeye başladı. Kayganlaştırıcı işe yaramıştı acı yoktu. Çok güzeldi. İşi biliyordu. Beni kadın gibi yavaşça sonra ritmini arttırıp hızlıca ...kiyordu. bir süre böyle devam ettik. Seni en sevdiğim şekilde boşaltıcam dedim. Nasıl demeye kalmadan yüzüstü yatmasını istedim. Semihin sert penisinin üstüne gelecek şekilde doğruldum. Başını deliğime denk getirip yavaşça üstüne oturdum. Semih içimdeydi. Yavaşca yukarı aşağı gidip gelmeye başladım. Herseferinde semihin siki içime girip çıkıyordu. Hızlandım. Hızlandım. İçimdeki sertlik arttı. Sonunda semih patladı. Dudaklarına yapıştım. Erkeğim beni becermişti. Bir süre öpüştükden sonra uykuya daldık. Sabah semihin beni öpmesi ile uyandım. Canım yine istiyordu semihinde hayır diyen bir hali yoktu. Yüzüstü yatınca arkama geçti. Penisi yine içimdeydi. Semih 10 dakikadan fazla gelip gitti ve yine beni orgazma ulaştırıp boşaldı. Sevgilim beni yine mutlu etmişti. ..
Sonrası bildiğiniz gibi duşumu aldım. Semra ve semihle kahvaltı yaptık. Semihi uğurladım. Semrayada ücretin kalan kısmını verip , teşekkürler edip arabama gittim. 
Benim için inanılmazdı.Kadın gibi giyinip caddelerde yürümüş, barlara gitmiş ve sonunda erkeğimle sevişmiştim. İçinde cdlik olanların denemesi lazım semra gibi bir cd dostunuda unutmayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder